می رویم هیزم بچینیم / کتابی تازه از اسماعیل زرعی

صدای آزادی: تازه ترین اثر « اسماعیل زرعی» نویسنده کرماشانی با نام « می رویم هیزم بچینیم » به اهتمام انتشارات دیباچه در شمارگان 1000 نسخه و با طرح جلدی از « فرناز بهرامی» منتشر شد.
این مجموعه، شامل 12 داستان کوتاه است و با داستان قائمیان شروع می شود. در این کتاب با زبانی ساده و صمیمی روبروییم که نویسنده سعی کرده است تجربیات سالیان دور و نزدیک قلمش را در آن بکار بگیرد و به زیبایی از پس داستان هایی برآید که بیش از هر چیز رنگ و بویی اجتماعی دارند . مشتاقان می توانند این کتاب را از طریق فضای مجازی( صفحه اینستاگرام انتشارات دیباچه ) نیز تهیه نمایند.

گفتنی است از این نویسنده تاکنون چند مجموعه داستان کوتاه از جمله سفر در غبار ،کمی از کابوس‌های من ، نوشته‌هایی که هرگز خوانده نشد ، شوهر ایرانی خانم لیزا ، فصل‌ها نمی‌خواهند بروند، نفرین شده، رؤیای برزخی و … ، همچنین رمان های راز معبد آفتاب ، روزشمار اموات، شادی‌های شوم و… و نیز یک مجموعه شعر به نام چه می‌پرسی از سوگواران مجنون چاپ شده است. گفتنی است اسماعیل زرعی در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت جایزهٔ ادبی صادق هدایت برای داستان کوتاه «جهنم به انتخاب خودم» شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *